* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Szkolenia z testowania oprogramowania, inżynierii oprogramowania, projektowania systemów informatycznych2009-04-29 11:47:27Gdy chodzi o testowanie oprogramowania, wiedza i doświadczenie stanowią podstawę przyszłego sukcesu. Dlatego przygotowaliśmy cyklicznie organizowane warsztaty dające niepowtarzalną szansę zostania cenionym specjalistą zarówno w testowaniu jak i inżynierii oprogramowania. |
![]() |
II Dni Kariery w WSB - konferencja, szkolenia, targi.2009-03-23 12:53:3825 i 26 marca 2009 roku odbędą się w siedzibie WSB przy ul. Sportowej 29 „Targi Pracy 2009” .W trakcie dwudniowej imprezy spośród wszystkich uczestników losowane będą atrakcyjne nagrody: 2 aparaty fotograficzne, 6 odtwarzaczy mp3 i 20 przenośnych pamięci USB. |
![]() |
Human resource management2008-09-29 11:54:01 Jak zarządzać rozwojem zasobów ludzkich w przedsiębiorstwie żeby wspierać firmę w realizacji celów biznesowych? Jak kierować ludźmi i jak łagodzić spory, aby praca przynosiła satysfakcję jednostkom i jednoczesnie motywowała do wydajnej pracy? |
|
Trendy szkoleniowe2008-06-27 13:51:20O szkoleniach w Polsce w ostatnim czasie mówi się coraz więcej, a dlaczego? |
![]() |
Daj się złowić w morzu możliwości na Targach Pracy…2008-03-21 13:11:14Jeśli znużyło Cię bezowocne i mało ciekawe wertowanie ofert pracy zamieszczanych w gazetach i Internecie, jeśli od wpatrywania się w monitor komputera i przeglądania ofert on-line bolą Cię już oczy – czas wziąć sprawy w swoje ręce! |
Szkolenia komunikacja Zielona Góra, Podlaskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.